Nytt kapitel i livet

Eftersom jag påbörjat ett helt nytt liv i huvudstaden så tänkte jag att alla gamla vapendragare skulle få möjlighet att hänga med även om vi befinner oss på olika orter. (Även nya vapendragare och diverse bloggläsare också såklart)
Jag kommer skriva om allt möjligt mellan himmel och jord.
Vad som händer, vad jag gör osv osv.
Blir nog en hel del vardag även fast jag bor i ett somrigt Sthlm :)
Jag återkommer med snygg layout och uppdateringar så snart jag fått det fixat.
Ha det gott så länge!

Kommentarer
Postat av: Maya

Välkommen till Stockholm och välkommen tillbaka till blogglivet! Förstod väl nästan att det inte skulle gå att klara sig utan :)

2011-06-16 @ 17:40:43
URL: http://mayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0