Min skräck här i livet

Imorse när jag gick till jobbet råkade jag ut för en riktigt traumatisk upplevelse.
Jag passerade farligt nära en död råtta. Inte en mus utan EN RÅTTA! Fruktansvärt vidriga djur. Näst efter mitt absoluta värsta djur älgen kommer råttan som hatobjekt. Usch och fy vad de är äckliga och stora och har lång vidrig svans. Rysningarna av att se en råtta är inte att leka med, uuuuuuusch!
Saken blir ju inte bättre när lokalblaskan skriver detta:
http://www.direktpress.se/ostermalmsnytt/Nyheter1/Rattorna-har-intagit-Lidingovagen-/
Bjässar var ordet :(
Det var dagens värsta.
Dagens bästa var promenaden med Cissi, perfekt start på veckan att få prata av sig lite med en god vän :)
Påtal om råttor ska jag förbereda för finbesök av Madde imorgon med lite välbehövlig städning.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller med dig.Råttor är mardrömmen.Fy,usch

2011-06-21 @ 21:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0