Midsommar 2011

Jag har haft en supertrevlig midsommarhelg.
Spenderade midsommarafton med jättetrevliga människor i Duvaboda utanför Uppsala.
Så himla mysigt var det.
Dagen började med lyxfrukost.
Därefter kom traktor med skrinda och hämtade upp barnen för att köra dem till en bondgård där firandet var.
Vi åkte dit och dansade kring den finaste midsommarstång jag någonsin sett samt fikade och deltog i lottdragning. Solen var framme och det var så härligt och somrigt, barnen var superglada.
Efter det var det dags att inleda ätandet på riktigt :) Sillunch följt av Cheesecake samt grillning på kvällen. Herreguuuud så mycket gott vi åt, stort tack till värdinnorna som ordnade allt så bra. Jag är typ fortfarande mätt. Vi hann med lite kubbspelande under dagen också.
Efter allt ätande blev det maktkamp i form av sällskapsspel, väldigt underskattat att spela spel...det är ju tokroligt!
Verkligen en superlyckad midsommarafton.
Just nu funkar inte bilduppladdningen, jag bombar er med bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0