Weekend

Åh vad skönt med helg, det är fredag och jag gör ingenting.
Efter en hektiskt vecka med aktiviteter varje dag så är det mycket skönt.
Träningen var hur rolig som helst, jag måste köpa kort nu alltså.
Efter träningen gick vi och åt indiskt på Söder, suuupergott och mysigt.
Vid 21 var jag hemma och sen dess har jag bara tagit det lugnt, ska strax sova så jag är pigg och utvilad och orkar sola imorgon, hoppas hoppas det är sol :)
Alla mina vänner därhemma är på Stadsfesten i helgen, ikväll spelar Robyn, hade ju varit sjukt kul att se henne. Konstigt att missa en festival egentligen, aja bara att förtränga och förhoppningsvis ha en trevlig helg ändå.
Om en vecka åker jag till Norrland, först till Umeå och sen till Byske.
Jag vet inte riktigt vad som är hem? Jag säger hem till Umeå och hem till Byske? Samtidigt som just nu är hem här i Sthlm, konstigt det där vart man hör hemma egentligen?
Aja slutdiskuterat för idag...GODNATT!
Bilder från mitt fina, fina Byske som jag faktiskt saknar litegrann nu i sommartider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0