vecka 30

Denna vecka har varit fullbokad som vanligt.
I måndags träffade jag Josse och gänget och gick ut och åt middag på Söder.
I tisdags köpte jag en Iphone och försökte få koll på den. Blev även allsång hos Cissi.
I onsdags kom Julia på besök. Jag,Julia och Cissi gick på Vapiano och åt den godaste pastan i stan.
I torsdags åt jag och Julia indiskt samt tog ett glas vin på Strandbryggan, jättefin sommarkväll.
Igår blev det fredag och all energi bara försvann. Efter jobbet somnade jag 2 h och sen blev det lite tvätt och städning samt att jag hyrde film på nätet. Jag kan rekommendera headweb.com, jättenkelt att klicka och hyra direkt i datorn. Efter en vecka med mycket roligheter och god mat så blir det en lugn helg.
Jag ska iväg till stan och skriva kontrakt för nya lägenheten som jag faktiskt får tillgång till från och med nu. Det känns jättejobbigt att flytta från Östermalm för jag trivs så himla bra att bo här och vandra runt på gatorna. Samtidigt känns det kul med den fina lägenheten och att jag tror det kommer bli lite mer ekonomiskt att bo utanför stan och ha ett riktigt kök så att jag kan laga lite mer mat hemma.
Aja får hoppas det blir bra det här.
Ha en trevlig helg!
Fina Julia på Strandbryggan.

Kommentarer
Postat av: Maya

Åh en iphone! Då måste du börja blogga från wordpress istället. Finns en superbra app för det. :)



Sen är jag väldigt nyfiken på ditt boende. Är det en etta? Hue stor är den? Hur länge får du hyra? Vad har du för hyra?

2011-07-31 @ 18:36:01
URL: http://mayasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0