Tankar om livet

Nu är jag på benen igen och det känns bra.
Hatar att vara sjuk och desvärre verkar det som att mitt immunförsvar försämras för varje dag som går. Är nästan jämt förkyld och feber har drabbat mig mer och mer på sistone, för att inte tala om magsjuka som jag lyckas ha varje år.
Måste nog se över mitt vitaminintag och min träning.
Träning ska ju bygga upp ett starkt immunförsvar.
Imorgon blir det jobb iaf, bara tre dagar till semester, jippiiii!
Om jag känner mig helt pigg och kry imorgon tänker jag gå och träna.
Har en provträning på Sats att utnyttja.
Tror jag måste hitta någon slags balans här i storstaden, sen jag flyttade hit har mitt liv varit mycket hektiskt, jag älskar det men någon gång ibland måste jag stanna upp och andas och bara vara också.
Känns lite som att jag sprang in i en vägg igår och kunde inte röra mig från sängen på hela dagen.
Längtar lite till hösten då alla är tillbaka på jobbet och vi kommer vara ordinarie personal.
Allt har gått jättebra sen jag börjat men jag vet inte om det kanske var ett liiite för stort steg att få allt ansvar på ens egna axlar direkt efter examen, utan att ens hinna vara ledig någonting.
Men jag ska inte klaga, mitt jobb är kanon och till hösten kommer allt att styras upp och då är vi flera som hjälps åt. Jag har haft världens bästa kollegor som stöttat mig nu när jag börjat trots att det varit virrigt och rörigt ibland.
Nu ska jag fortsätta läsa min läskiga bok och dricka lite the, tvättar och städar bort sjukan också så nu skiner snart lägenheten.
Ciaoo ciaooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa träna på Sportlife, där får man oxå provträna gratis. Vore kul att ha nån att träna med :)

2011-07-06 @ 21:45:33
Postat av: Maya

Maya som skrev det där förresten.

2011-07-06 @ 21:49:28
URL: http://mayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0