Bodypump

Nu är verkligheten här, jag ska på Bodypump om lite drygt en timme.
Sen jag flyttade har det varit mest trevligheter och god mat och dryck.
Nu ska jag nog få igen för det, tusen gånger om.
Kommer förmodligen inte kunna röra mig något på hela helgen så om jag inte bloggar något mer i helgen så vet ni att det är för att jag inte kan röra armarna och skriva på tangentbordet.
Efter semestern ska jag köpa träningskort, ska provträna på Worldclass och Sats till veckan och se vart det blir. Kan inte riktigt bestämma mig, finns för- och nackdelar med båda.
Stort tack till Susanne som drar med mig idag iaf, kanske hon får bära hem mig sen också.
Värmen är olidlig just nu, hoppas på lite åska så den fuktiga tropiska hettan drar sig tillbaka liiiite, bara liiite.
Imorrn vill jag gärna sola och ha det gott.
Ha en bra kväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0